please please please .

Igår gick det sådär med uppdatering här. Men hade en superviktigt sak att ta tag i. Tyvärr så gick det inte så jättebra då jag bara kom fram till en telefonsvarare. Superjobbigt eftersom jag fattat mod att äntligen ta tag i detta. Men får nog ta och ge det ett nytt försök ikväll igen. Det är super jobbigt och det är det enda jag tänker på just nu. Så håll gärna tummarna för mig att jag lyckas samla mod ikväll igen, att jag kommer fram och att jag får ett lyckat svar.

Nu däremot så sitter jag på jobbet och har lunch i ett par minuter till. Skönt!! Dock är det väldigt lugnt här, men jag ska väl inte vara allt för säker på att det håller sig resten av eftermiddagen. Kanske bara smäller till, vem vet.
2011-02-23 @ 14:42:43 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om trailern till Natalie Portman & Joseph Gordon-Levitts nya film? :)

2011-02-23 @ 16:59:51
URL: http://fatmas.blogg.se/2011/february/natalie-portman-joseph-gordon-levitt-heshe.html#comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback