soligt värre .

Hemma i ett soligt Hässleholm igen.
Tillbringade kvälllen igår hemma hos föräldrarna med lillasystern och pappa. Kollade på Let´s Dance och sådär. Himla trevligt. Nu är mitt uppdrag att slutföra mitt outfits fixande till ikväll. Tror nog jag är klar med det snart. Så ska ta mig ut i den underbart soliga vädret en stund och njuta lite och sen blir det att fixa till sig inför kvällen. Personalfesten ikväll är riktigt efterlängtad. Det är verkligen ALL IN som gäller ikväll, är redan riktigt riktigt taggad, partymusiken pumpas redan ut från datan.. Detta kan nog bli en riktigt bra dag :)
2011-02-12 @ 13:30:17 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

Så lite så, åh tack så mkt :)!

2011-02-12 @ 16:44:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback