inte bra alls .

Helgen är nu över, och det känns oerhört skönt.
Känner att denna helgen inte riktigt varit det jag hoppats på.
Börjar egentligen på bästa möjliga sätt.
Handbollsvm slutar och jag jobbar till runt tolv på natten.
Åker hem och sover hos mattias istället för att följa med tjejerna ut.
Lusten ifann sig helt enkelt inte för en utekväll plus att huvudet höll på att sprängas av smärta.
Lördagen har jag en hel dag tillsammans med mamma då vi kikar lite i affären och är på Ekohallen.
Fortfarande här är jag nöjd med helgen, men sen händer det som är lite jobbigare..
Blir så att jag cyklar ner till ett par vänner till mamma och pappa, där såklar mamma och pappa också var.
Skulle bara ner för att få lite sällskap, men sitter snart med en grogg i handen och hamnar på björket där jag möter upp Frida och några till.
Blir superfull, bråkar lite med Mattias, känner mig sjukt svartsjuk, ledsen och misslyckad.
Går hem och mår riktigt jäkla dåligt och somnar tillslut, men sover inte så värst bra..
Träffar Mattias på söndagseftermiddagen för att försöka få någon klarhet i vad som hänt och vart vi står.
Gick sådär..

Borde kanske inte skriva ut detta såhär ingående men känner att jag måste få det ur mig.
Håll tummarna för att detta löser sig nu!?

2011-01-31 @ 14:45:13 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback