såhär ligger det till .

Lovade igår att jag skulle ge er en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv, men har verkligen inte haft tid att starta datan förrens nu, när jag ska lägga mig.
Inte jättebra att starta den precis innan jag ska sova kanske, men det gick av bara farten.
Tänker dock ta bara ta och nämna lite snabbt vad som händer.

Väldigt mycket men jag mår somsagt var bra ändå
Jobbar en massa på Kristianstad arena just nu, i köket. Handbollsvm startar imorgon och vi har våra två första matcher i arenan på fredag. Det känner faktiskt riktigt häftigt att få vara delaktig i en sånhär tillställning. Har nog bara inte riktigt förstått hur stort det är riktigt än bara. Tiden som blir över ägnar jag åt familj, vänner och en mysig och fin kille vid namn Mattias. En riktigt bra kille som alltid får mig att le och må bra. Saknar honom ett par timmar efter vi träffats bara tänk då hur det är nu när vi inte setts sen i söndags.. 

Det är en väldigt nerkortad variant på vad som händer just nu i mitt liv. En hel del alltså både med  jobb och känslor, men jag mår somsagt bra och är väldigt tacksam för detta jag har just nu. Men ska bli skönt att ha nån dag ledigt sen.. Nu blir det att sova ett par timmar innan det är upp tidigt imorgon igen för att därefter iväg och  jobba.

2011-01-12 @ 23:35:37 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback