memories .



Ett par dagar in i januari och tvåtusenelva.
Vad hände egentligen!?

Tvåtusentio var åre som jag bland annat,
Tog steget ut i vuxenlivet på riktigt och flyttade hemifrån.
Jobbade som en riktigt galning.
Shoppade för mycket.
Gjorde galetmycket roligheter med fina vänner.

Allting gick så himla fort och plötsligt var det nytt år och allt var historia.
Men samtidigt så känns det superskönt att det är ett nytt år och nya möjligheter.
För även om tvåtusentio var ett riktigt kanonår så kommer detta bli ett ännu bättre år, det vet jag.

Så nu lämnar jag tvåtusentio i ett fack med en massa underbara minnen.
Och samtidigt så passar jag på att tackar alla underbara personer jag har fått äran att ha runt omkrng mig.
Nya som gamla vänner, ni betyder så fruktansvärt mycket för mig.
Så TACK mina älskade finisar!!

2011-01-04 @ 09:34:47 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback