back again .

Okej nu var det ett tag sen jag skrev av mig lite här. En veckan sen sist nu och mycket har hänt.

Hästveda markande med mina fina vänner Frida och Jenny.
Tagit en tur till Väla.
Restaurangbesök i Helsingborg med familjen.
Besökt Kristianstaddagarna ett par gånger.
Varit nere i Kivik och gått på marknaden tillsammans med familjen och vänner till familjen.
Tagit en spontantrip upp till Ullared med familjen.
Jobbat en massa och myst med familjen.

Detta är alltså en del av det jag har sysselsatt mig med den gångna veckan. Kanske inte riktigt det roligaste blogginlägget att läsa men jag är tillbaka nu och senart kommer jag nog igång på riktigt med en massa roligheter, har en massa positiv energi och insperation just nu. Så vi får hoppas att det håller i sig ett tag och blir något roligt utav det.

Nu är det snart sängen som gäller för min del. Så god natt så hörs vi snart igen mina vänner.

PUSS,
2011-07-20 @ 22:10:50 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback