äntligen lite ledigt .

ÄNTLIGEN hemma igen. Nu är sjätte och sista arbetsveckan slut för min del, och jag är ledig i hela två dagar nu. Hur underbart är inte det!? Hoppas att vädret är lika bra dessa två dagarna som resten av veckan har varit. För då kanske till och med jag göra ett försöka till att bli brun och fin.

Ska ta och hoppa in i duschen nu snart och sen fixa lite grejer. Därefter får vi se vad som händer. Blir antagligen att köra hem till mamma som sitter ensam hemma och umgås lite grann. Hur jag än gör så ska jag njuta av vädret och att vara ledig.
2011-06-04 @ 16:18:57 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja visst är dom galet snygga ;) Älskar dom allihopa :) Tror jag måste köpa alla ;) hehe, alla skorna är från have2have =)

2011-06-04 @ 18:32:26
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback