då kör vi .

Har fått ett par frågor ifrån lite olika håll angående mitt bloggande nu under helgen. När ska jag börja bli mer aktiv här inne och sådär. Mitt svar blev då att jag ska försöka hitta på lite tid och energi och framförallt lite roligheter. Och så hade det såklart inte skadat med någon kommentar, antingen angåenda inlägg, bilder eller synpunkter och förslag till bättre bloggande. Så kom igen nu mina vänner, ni är ju trots allt ett några som klickar in och läser här varje dag.

Så därför tycker jag att vi kallar detta en liten omstart. Jag börjar bli mer aktiv här och ni lika så med synpunkter och kommentarer. Okej!? Då kör vi!

2011-06-12 @ 12:19:44 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback