tävling .

Klickade in på Nelly.se för en stund sen och fick syn på denna tävlingen. Fanns en liknande förra året fast då gick det up på att designa en bikini. Roligt att de fortsatte med denna sortens tävling.

I år var det alltså dags att designa en klänning, en drömklänning närmare bestämt. Och det är precis det jag har gjort nu, ingen av mina 70 andra klänningar är så fina som denna. Verkligen min drömklänning med mitt absoluta favoritmönster.

Gillar ni den!? Då tycker jag att ni ska ge mig en liten röst och kanske rent av också utmana mig samtidigt.
Hoppas att ni tycker att den är lika fin som jag tycker.

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

2011-06-21 @ 22:58:08 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback