väldigt omtumlande dag .

Har varit en lite omtumlande dag idag.  Vill inte gå in på riktigt vad som hänt, men nii kommer säkert förstå det efter att ha läst detta nedan. 

Det jag vill gå in mer på är att vi måste verkligen ta vara på de dagarna vi får tillsammans med våra nära och kära. För plötsligt en dag står vi där och allt är förstört. Att förlora någon här i livet är det värsta som kan hända oss alla. Även om man inte är särskillt nära varandra så känns det klart alltid. Det har hänt väldigt många olycker på väldigt kort tid där det har varit väldigt många yngre personer som har mist livet. Först tänker man att, det kommer aldrig hända mig och mina nära. Men tyvärr så har det visat raka motsattsen. Detta har verkigen gett mig en tankeställare och ännu ett bevis att livet inte är ett dugg rättvist.

kommer alltid att minnas dig V som en glad tjej med ett stort leende på läpparna och tänker på din familj och dina närmsta.

Och jag ÄLSKAR er alla mina vänner och familjen. Ni är det bästa som finns. ♥
2011-06-14 @ 23:52:53 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja usch ! Det är verkligen inte skoj !



ILY <3

2011-06-15 @ 16:20:04
URL: http://lovefie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback