9 Juni 2011

Oj vad tomt här var. Tre dagar sen sist så det är väl dags att uppdatera lite.

 Är Ledig idag och har bara tagit detväldigt lugnt nu på förmiddagen. Men det håller inte riktigt att göra det hela dagen. Ska ta mig ner på stan en runda nu snart och fixa lite småsaker även springa nerom polisen och hämta mitt pass som kommit. Ett steg närmare resan nu alltså. Annars så blir det lite annat fixande idag så att allt är klart inför morgondagen, för då blir det verkligen fullt ös.

Tre studenter inbokade att besöka, ännu fler grattis sms till studenter jag inte hinner med att besöka, utgång och massa gott att äta och dricka, och såklart är det ju tio timmars jobb innan allt detta ska göras. Känns som att det kan bli rätt bra detta. Men det är ju morgondagen det, nu ska jag ta mig ner på stan och fixa allt.

2011-06-09 @ 11:49:16 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback