det är det som gör mig lycklig .

Hallå hallå!
Hoppas att allt är bra med er mina vänner och att ni har njutit av vårt fantastiska vårväder. Själv har jag jobbat hela dagen, kom precis hem. Sprang inom Emelie en fem minutare och kollade läget och nu ska jag kasta mig in i duschen och sen åka raka vägen hem till mamma och pappa för att fira lillastystern som idag fyller femton. Sen vid halv tio bär det av mot Kristianstad och hem till Frida för att möta upp ett härligt gäng. Blir alltså lite partajande där. Nyktert eller ej är inte helt bestämt än, men något som är bestämt är att det är jobb på Arenan klockan åtta noll noll imorgon bitti.

Nu måste jag alltså sätta lite fart så jag hinner med allt detta. Hoppas att ni får en fantastiskt bra lördagkväll, för det ska jag ha. PUSS,
2011-03-26 @ 17:13:18 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback