SAVE THE LAST DANCE FOR ME .

Hemma efter en lång dag. Är helt slut i kropp och huvud, och undrar hur det kan komma sig att jag inte redan somnat i ett hörn. Har i alla fall jobbat hela dagen, det har varit fullt upp. Sen efter dt körde jag bara inom mamma och pappa och lämnade lite saker som jag fixat till dem. Sen bar det av in mot stan och möte upp Emelie. Var uppe och hjälpte henne med lite fix till hennes och Henkes lägenhet som de nu har fått. Avslutade det med lite mat när Henke kom hem. Sen så var det tid för mig att gå hemåt, och nu sitter jag här. Ska ta och krypa ner och sova ett par timmar och sen är det jobb igen. Och sen är det helg, liten men kort så det är jobb på söndag igen, men det tar vi då. Nu är det GOD NATT.

jobbat en massa både igår och idag, hinner inte med något riktigt. Men det kommer väl så småning om. Är väldigt nöjd och glad att det blivit en del jobb nu den senaste tiden, för det behövs. Och imorgon ska jag hitta min laddar till kameran så att jag kan få in lite roliga bilder här också.

2011-03-03 @ 22:55:41 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback