en liten hälsning .

Godkväll mina vänner.

Idag har det verkligen varit fullt ös hela dagen. Blev inringd på jobbet med minsta möjliga varsel och jobbade till tre, sen var det bara hem och byta om och fräscha till sig lite för att sen bli upphämtad av Frida. Vi tog då och styrde bilden mot Helsingborg och Väla där det blev lite shoppande. Visar upp de senare, för nu har jag har till och med införskaffat mig en ny kamera. Så nu kommer det bli förändring här kan jag lova. Men inte just för ögonblicket då jag sitter hemma hos mamma och pappa och kollar på tv med mamma och lillasystern. Så vi hörs lite senare med lite bilder och sådär.

2011-05-25 @ 21:48:42 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback