kramkalas .

Min onsdag har varit bra än så länge och lär nog fortsätta så. Just nu gör jag absolut inget alls och det är hur skönt som helst. Men det funkar bara en liten stund till, för sen måste jag ta tag i lite saker här. Fixa mat och plocka iordning lite och sen springa ner på stan och fixa lite och sen ner till jobbet och jobba ett par timmar. Efter det ska jag hem och ta på mig träningskläder och ge mig ut på slingan. Solen skiner förresten, just nu i alla fall.

Ja en snabb uppdatering om vad som är inplanerat idag. Nu blir det mat.


bild på mig och systerns hund Zera igår.

2011-05-19 @ 13:21:19 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Tack =)

2011-05-19 @ 20:17:44
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback