lämnar stan .

Fredagen är redan här och det känns sjukt skönt.

Veckan har bara sprungit iväg oh varit fullproppad med aktiviteter hela hela tiden.
Det har varit allt från jobb, till träffa vänner, till att åka inlines (trodde seriöst att jag skulle dö.) till att sitta i parken oh grilla korv och drika rosévin, till att träffa familjen och en massa annat. Där av inget livstecken här inne alls, och bättre blir det tyvärr inte i helgen då jag åker iväg ikväll och stannar borta hela helgen. Helt fantastikst underbart ska det bli att få komma bort lite. Hoppas bara att vädret spricker upp och blir soligt, varmt och skönt!

Nu sitter jag och är helt proppmätt och orkar entligen inte göra något alls, men det funkar inte riktigt så för jag måste packa min väska nu. Har bara fått i strumpor ochunderkläder än så länge så har en bit kvar om man säger som så ;)



2011-05-13 @ 14:16:32 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback