Malmö och aoli .

Har tillbringat hela dagen i Malmö.

Klockan gick toksnabbt igårkväll så det blev att jag stannade kvar och sov där. Och hade en riktigt trevlig kväll. Blev först en latte på stan och lita kikande i affärer sen gick vi hem till J-O. Han lagade till kycklingsallad medans vi stod och pratade och jag kikade runt i hans lägenhet. När sen salladen var klar gick vi ut på balkongen och åt och drack ett par glas vin och pratade. Gick sen in vi halvåtta och fortsatte prata och dricka vin och försökte komma på aktivitet till kvällen. Blev att kolla ishockeyn på tv och hade det trevligt. Nästa gångvi kollade på klockan var den runt tolv och jag kände inte riktigt för att ta tåget då. Så det bäddades på soffan och sen fortsatten kvällen en stund till framför tvn.

Idag så sov jag kvar ett par timmar längre än J-O som steg upp vid halv fem, och då hade vi säkert bara sovit i en och en halv timme eller något sånt. Men det var skönt för mig som kunde somna om igen när han stigit upp. Så jag var kvar hos honom fram till han kom hem från jobbet igen, hade glömt att han lämnat extranycklen till mig, smart som jag är!! Men kollade lite på tv och diskade upp från våran måltid och våra glas och kollade lite på tv igen innan han kom hem. Sen tackade jag för mig och gick ner mot stan.

Och där blev det en del shopping kan jag meddela, dock kan jag ju inte visa er något av det eftersom jag fortfarande inte hittat någon kamera jag varit sugen på att köpa.

Nu sitter jag och lillasystern mitt emot varandra och är mätta och belåtna. Blev riktit lyxmat idag med räkor, ärr, bagetter och aoli. Mumsigt kan jag lova, men nu ska jag köra hem och lämna systern och sen tillbaka hit och starta en film och sova.

Puss.
2011-05-05 @ 20:56:33 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback