meant to be .

Hemma efter en heldag med systern. Körde ner till henne runt tio tiden och myste lite med deras hund, pratade och kollade på en film som Josefine hade klippt ihop med bilder och musik. Blev tårögd ett par gånger om, ja jag är en väldigt känslosam person. 

Efter det hoppade vi in i min röda fara och körde ner mot helsingborg och Väla. Blev lite tittande i affärer och lite inhandlat också. Fick med mig det jag åkte ner dit för. En klänning som jag har kollat på många gånger, provat, känt och klämt på och till och med haft hemma men lämnat tillbaka den för att jag kände att den var lite dyr för min ekonomi just nu. Men efter att jag till och med drömde om den inatt så var det precis som killen i affären sa, meant to be. Ni ska få se den, det lovar jag er. Helt perfekt är det. Åh jag kan bara fortsätta, även om det bara är en klänning. Finns egentligen ingen sån menning i mitt ordföråd eftersom jag har typ 60+ klänningar.

Det blev i alla fall matlagning och prat, skratt, mys med hunden och film när vi kom tillbaka hem till henne och då hade även hennes kille Andreas kommit hem. Så tack för en fantastiskt trevlig och bra dag och kväll. ♥

Nu ska jag sova och drömma om när jag dansar runt i min nya klänning, och vem vet då kanske jag träffar drömprinsen. Det hade ju suttit fint ;)
2011-05-18 @ 23:53:58 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en toppen bra dag. Har varit super. Å din klänning är toppen fin. <3

2011-05-19 @ 07:27:38
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback