söndagsprat .

Tjena tjena.

Vi kan börja med att gå igenom gårkvällen som inte alls blev som planerat, är så jäkla besviken, arg och ja allt det där man känner och blir när man sett framemot något ett tag och planerat allt. Så Frida och jag åkte hem till Jenny och kollade på film, åt pizza och chips. Så en väldigt stor omställning med planerna men det är alltis trevligt att umgås med dessa två och så även denna kvällen. Dock kändes besvikelsen kvällen lång och även idag!! Detta är säkert jätterörigt skrivet, men så var också min kväll igår..


Idag sov vi länge och gick sen upp och åt frukost. Frida och jag har även börjat komma fram till lite saker angående vår resa i sommar. Tror vi har kommit fram till ett datum som vi vill åka på. Nu är det bara att jag kikar med jobbet ifall det funkar och ser till att fixa mig ett pass och sen är det bara att åka. Kommer att bli perfekt!!

Nu ska jag ta och gå ut i det fina vädert, tänkte ta mig en superlång runda. Få njuta av solen och även rensa tankarna lite. Skaka bort besvikelsen och tänka positivt istället. Fick ju vara med mina bästa ändå.

Och ja just det, en sak glömde jag ju. Jag har börjat ta tag i min garderobsrensning, så igår fick Jenny en superfin blus av mig som ja aldrig använt och bara låtit ligga. Ett litet litet steg på vägen.



- en bild för nästan exakt ett år sen (29 maj 2010)

2011-05-22 @ 17:04:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback