Helgen .

Helgen ha redan passerat och det har verkligen gått snabbt.

Först var det jobb i fredags och sen hem och fixa innan det blev inflyttningsfest hos Therese och efter det utgång på Harrys.

Lördagen började med jobb och sen en powernap på nästan en timme och sen kte jag hem till mamma och pappa och åt grillat. Och senare på kvällen gick jag hem till Emelie där vi och grabbarna spelade spel och kollade på fotboll. Sn tog vi oss ner till torget där partyfabriken hade ett tält. Så där satt vi en stund och lyssnade på musik och kollade på folk. Var rätt trött och hade ganska tråkigt så gick hem vi halv ett och la mig.

Och söndagen blev det även jobb, denna gången på Arenan. Säsongens sista brunch oc h det känns riktigt skönt fakiskt. Efter det var avklarat åkte jag hemom mamma och pappa och åt räkmacka och umgicks lite. Och sen somnade jag en stund igen. Avslutade i alla fall helgen med att kolla på tv med mamma och pappa och sen körde jag hem och la mig.

2011-05-08 @ 23:54:46 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback