vilken härlig dag .

God morgon fredag och god morgon solen!!
Denna morgonen har varit väldigt bra så här långt. Började med att jag mötte upp Emelie vid åtta för en timmes powerwalk och sen en runda inom solariet och sola lite så man är lite fräsch till helgen. Sen hem och fixa lite och nu ska jag ta mig något att äta. Blev bara lite smootie innan powerwalken så nu är det dags för något annat, kanske minibagetter. Ja så får det bli. Så nu ska jag fixa det och sen duscha av mig och lägga fram kläder inför kvällen efter som jag inte hinner så mycket mer än hem innan jag ska iväg igen efter jobbet. Ska försöka med att springa något litet ärende på stan med innan jobbet. Får ju passa på när solen är framme, den värmer riktigt. Kände hur den stekte i ryggen redan vid halv nio, UNDERBART.

Men vi hörs senare för nu ska det bli minibagetter!!

2011-05-20 @ 09:46:56 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback