julmusik och ljus .

Hej vänner.

Söndagkväll nu strax och helgen är snart förbi. Hoppas att ni har haft en härlig helg. Själv har jag jobbat och sen igår efter det så hände det tyvärr inte så mycket mer. Var supersugen på att göra något, typ som att åka ner till björket eller vart som helst, men så blev det alltså inte. Och nu sitter jag i soffan och lyssnar på lite julmusik med tända ljus och bara myser. Har varit på mysig julmarknad idag med familjen och nu längtar jag en massa till julen. Första gången på många år som jag verkligen längtar till det faktiskt. Bara få vara tillsammans med familjen och mysa med en massa ljus, färgglada kulor och glitter och att få skämma bort varandra riktigt.

Visst är det helt underbart!?

2011-11-20 @ 17:57:07 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback