tre dagar kvar .

Onsdag idag och bara halva arbetsveckan kvar att jobba. Känns superskönt att ha det avklarat. Framförallt eftersom jag har kommit in i en period då jag är supertrötthela tiden, eller ja näst intill hela tiden. Som nu tex. ligger i soffan och hade lätt kunnat somna direkt, men det går inte för ska snart packa ihop mig och bege mig till träningen. Hoppas på att jag piggnar till när jag fått i mig lite mat inför träningen och sådär.

En annan sak är ju den att jag fortfarande inte är sådär superduktigt på att uppdatera här, men det kommer nog sakta men säkert. Ska försöka få batteri på mina kameror ikväll och därefter kanske det lossnar lite. Tycker att det är så tråkigt att inte ha några bilder att visa och lägga ut..
2011-11-16 @ 17:28:14 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback