12 november.

Lördagkväll och helg, hur välkommet som helst!!

Skulle entligen befunnit mig i Hästveda och på Hannahs 25års fest men det fick vara så för min del. Kom hem sent från jobbet och kände mig inte alls pigg, huvudvärk och börjar känna mig lite febrig. Har därför krypit upp i soffan med täcke och kudde och kollar lite på tv. Lite tråkigt att missa en sak som denna, men samtidigt så är det inte lönt att åka iväg om man inte alls känner sig pigg och laddad. Det kan vara skönt och nyttigt med en tvkväll i ensamnhet också. Hade ju faktiskt fördelen att ha umgänge igår då jag åkte hem till Mattias och hund och kollade på idol och lite annat. Mycket trevligt och skönt att ha någon att prata lite med. Tack för det.

 

2011-11-12 @ 20:22:39 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback