måndag och easytone .

Hej kära vänner.

Måndag igen och dags för en ny vecka. Sitter och kollar lite på nyhetsmorgon är nämligen ledig idag, tycker att det är lite sådär lite småmysigt att kolla på. Har varit uppe ett tag nu, sov hos mamma och pappa inatt och steg upp vid sex imorse och höll mamma sällskap vid frukosten och sådär. Mysigt och skönt att komma upp tidigt fast man är ledig.

Nu däremot så ska jag snart ta tag i mig själv och göra något vettigt. Tänkte ta med mig mina easytone på en runda och sen får vi se vad jag tar mig för.

2011-11-07 @ 09:51:12 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Super duper snygg design :) <3

2011-11-07 @ 15:41:30
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

de där har jag med :)

2011-12-07 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback