tears on my pillow .

God morgon eller ja god förmiddag är det kanske snarare nu.

Varit uppe ett tag men har nu återigen lagt mig i sängen, fortfarande ont i huvudet från igår. Plus att jag absolut inte kan bestämma mig för vad jag ska göra idag. Trodde att jag hade en plan innan men den försvann igen.

Hopplöst att jag inte känner glädje för något just nu. Det är så sjuk jobbigt och tröttsamt. Vill bara spola tillbaka tiden och när vi är tillbaka på den dagen allt hände, då skulle jag bara stannat hemma helt ensam. FAN rent ut sagt. Men men det går ju tyvärr inte så lätt. Jag borde nog egetligen packa väskan och åka bort ifrån allt, men det går tyvärr inte heller. Bättre att stanna här och försöka lösa detta eller i alla fall prata om det. Usch vad jobbigt, det gör så ont. Saknar dig och det vi hade..


Nu ska jag i alla fall försöka komma på vad jag ska göra under min lediga dag och försöka vara glad. Men först nyponsopa och en ipren.



2011-11-09 @ 10:43:34 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback