fredag och helg .

Fredag och helg.

Låter faktiskt inte alls så dumt. Just nu så sitter jag i soffan och filosoferar lite och kikar runt på datan, väntar på att tiden ska gå så jag kan möta upp mamma efter jobbet och även lillasystern när hon kommer in med bussen. Då blir det nämigen en liten runda på stan och kika lite. 
   Tänkte se ifall jag hittar något fint tyg kanske. Började nämlige att sy lite igår. Köpte ju mönster och tyg och allt sånt där för lite rygt en månad sen, och igårkväll kom jag till skott och försökte mig på det. Gick väl lite sådär i början, har man inte sytt något sen man gick i nian är man lite ringrostig. Så det dycker nog snart upp en bild på resultaten under helgen. Tänkte nämligen flörsöka få ihop det sista ikväll.

Annars så har det inte hänt så jättemycket. Körde till Maxi och köpte lunch ifrån deras nya salladsbar (bästa på länge faktiskt!!) och sen vidare till mammas jobb och lunchade med henne, Sara och Kersti. Trevligt trevligt. Och just det förseläsningen igår var kanon, riktigt trevlig och lärorik. Men oj vad trött man var efter den. Har lite tid på mig att plugga inför provet nästa vecka då det också är del två av kursen/föreläsningen.

Vi hörs lite senare för nu ska jag hitta på något annat.

2011-10-28 @ 14:20:07 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback