länge sen sist, igen.

Alltså vilken skämt detta måste vara. Varje gång jag tror att jag ska hinna med och göra ite uppdateringar här så händer det alltid en massa annat som går förre. Får väl helt enkelt gilla läget och försöka kombinera lite. Det har i alla fall hunnit hände en del saker sen sist.

Förutom jobb och annat vardagligt så som träning och annat fixa har jag även hunnit med att fylla år och dra på mig en hemsk förkylning, börjar dock bli bättre nu men låg hela helgen :( Så särskilt fartfylld blev inte min födelsedag som då alltså var i lördags. Blev typ en timme på Väla och sen lite mat ute i Helsingborg och sen hem till systern som också fyllde år (tvillningar ju) och spelade lite spel och fikade. Köpte nämligen med oss varsin gräddbulle ifrån Väla. Väldigt mäktiga men väldigt goda kan jag säga.

Nu däremot ska jag ta och krypa ner och sova ett par timmar så att jag orkar med ännu en dag på jobbet. God natt och sov så gott.

 

 


2011-09-20 @ 23:11:44 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback