tankar .

Helgen är nu avklarad och det är redan tisdag. Tiden springer bokstavligen iväg. Känner att ingenting vettigt blir gjort. Som denna veckan tex. varit ledig både idag och igår men ändå känns det inte som att jag har fått något alls. Fast jag egentligen har fixat lite och plockat lite och sådär.

Det enda som blir ordentligt gjort just nu är ju faktiskt träningen och det är ju i alla fall bra. Spelade ju till och med min första match igår, grattis till mig.

Känner att det borde hända något skoj snart. Något som ger en ny energi. Åka bort ett par dagar, träffa nya människor och kanske till och med ett nytt jobb och sådär. Någonting av de borde man väl kunna fixa tycker jag. De lättaste är väl att sätta sig på ett tåg eller något nånstans eller ta upp kontakten med någon man inte träffat på ett tag. Det är ju två lösningar i alla fall. Men sen är det ju bara att ta tag i det också..

Får ta mig en funderare på detta och förbereda mig för kvällens träning. Tur att jag i alla fall är duktig på denna fronten.

2011-09-27 @ 17:37:28 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback