torsdag.

hallå ja.
Idag så är det torsdag och bara en dag kvar sen är det helg. Dock spelar det inte så stor roll för mig vilken dag det är denna veckan eftersom jag varit ledig hela ändå. Men till helgen är det en massa skoj inplanerat så lite spelar det roll ändå.

Dagen idag började i alla fall med att jag vaknade supertidigt trots att jag somnade efter tre inatt. Så efter ett par försök till att somna om misslyckats så var det bara att stiga upp. Gick bort en runda på netto och kikade lite, sorterat lite skor och kläder, gjort hallen toppenfin och lagat supergod mat!! Ja detta är lite grann vad som har hänt än så länge idag. Har klippning och träning inplanerat lite senare idag så hinner nog hitta på något i mellan det.

2011-09-01 @ 14:34:26 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback