Nytt år nya möjligheter .

Ja så var de omtalade 2012 här. Året då jorden ska gå under och så vidare. Så om detta stämmer eller inte det vet jag inte, men lite skrämmande känns det allt ändå. Men sen å andra sidan så har vi redan överlevt jordens undergång en gång förra året. Minns dock inte riktigt när det var. Men tillbaka till detta året och allt som ska genomföras. Träning och kost ska verkligen tänkas på varje dag. Här ska det minsann bli en riktigt snygging till sommaren!! Kärlek och uppskattning till vänner och familj ska visas varje dag. Och detta året ska jag bara göra saker som gör mig lycklig och glad och inte vara olycklig och deppa. Självklart så ska jag ge mig ut och resa, komma på vad jag vill göra med mitt liv. Och mycket mer. Detta ska bli MITT år och de ska ingen stå i vägen för!!

2012-01-01 @ 18:40:41 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback