02.43 mellandagsrea och sömnlös natt

Dagens planer ändrades direkt när vi satt oss i bilen.
Åkte till NOVA LUND.
Blev lite shopping där.
Dock bra köp av mig som inte ska köpa så mycket kläder nu innan flytten.
Men fick ju ändå pengar i julklapp för att kunna köpa lite ändå.
Men mina köp va som sagt var bra köp.
Såna saker som jag behövde som ett par nya jeans t.ex. plus en tröja som jag kollat på hur länge som helst och nu hittar på rea.
Perfekt tyckte jag och tog därför den.
Annars blev det lite underkläder som knappt kosta något på rean och en jättesöt klänning som jag tänker bo i till sommaren.
Riktigt riktigt söt och billig, tack rean !!
Och den satt perfekt på mig precis som att den var gjord till mig, underbart.

Bra köp alltså, billiga och nödvändiga köp!
En supernöjd Johanna med andra ord.
Plus att jag faktiskt disskuterade varje köp med mina föräldrar.
Och när även dom tycker att det var bra så är det ju det.

Kvällen spenderades sen tillsammans med familjen.
Det blev hämt mat, popcorn, massa film och mys.
Får verkligen försöka ta tillvara på de stunderna nu..

Nu är det ändå som saknas min sömn.
Kan inte somna utan ligger bara och snurrar runt
och tänker och funderar för mycket.
Varför blev det såhär.
Det var ju inte alls meningen att det skulle bli såhär.
Eller så överreagerar jag kanske bara.
Vi får väl avvakta och se helt enkelt.

2009-12-27 @ 02:43:52 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback