12.00 ingen rubrik



Gårdagen var trevlig.
Hade ändå hyfsat skoj på björket.
Träffade lite folk och sådär.
Fast just nu känner jag mig bara så trött på allt och alla.
Eller ja i alla fall väldigt många.
(och nej det är inte för att jag var full eller bakis nu som jag känner så,
men vissa folk är bara sånna ...........)

Kommer inte heller att bjuda på nån bild ifrån igår.
För det togs ingen.
Orkade inte riktigt och hade noll tid till det.
Men hade min rosa klänning svarta strumpbyxor och svarta skor.

Men men nu släpper jag det.
Ska åka in till Kristianstad nu tror jag vi bestämde.
Lite mellandagsrea.
En runds till elgiganten och onoff tror jag också det blir.
Men det lär man ju märka.

Later,

2009-12-26 @ 12:00:13 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback