13.06 jag svarar på listans fråger


Nämn något som gjorde dig glad igår:
 Min familj.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
 Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Ringde Emelie.
Det sista du sa högt:
 Okej.
Det senaste någonsa till dig:
 Jag har inget batteri på min mobil men ringer när jag är hos Henke om en timme.
Vad har du druckit idag:
 Ett glas mjölk.
Vad var det senaste du åt:
 En macka.
Vad var det senaste du köpte:
Mat och tidning.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit på utsidan och trädfärgad på insidan.
Vad är det för väder hos dig nu:
Regn och snö.
Godaste glassmaken:
 Choklad och Jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut!!
Sover du tungt:
 Nja,oftast inte.
Drömmer du mardrömmar:
 Händer väl ibland.
Trivs du med ditt jobb:
 Har världens härligaste tjejer att jobba med så, jaaa.
Favoritklädsel:
Klänningar, tights, stickade tröjor bl.a.
Vad ser du om du tittar till höger:
En massa kläder och flyttlådor.
Vad gör dig glad just nu:
Mycket. T.ex. När jag fick se vad  jag fick i lön nyss.
Vad ska du göra härnäst:
Packa en flyttlåda och sen ducha och kolla ut kläder till ikväll.
Höger eller vänsterhänt:
 Höger.
Humör just nu:
Täppt och slö.
Kläder just nu: '
Mjukiskläder och täcke.
Sommarplaner:
Resa, sola, bada, partaja, bli kär och bara leva livet.
Spelar du något instrument:
 Kan spela piano och blockflöjt plus att lillasyster försöker lära mig spela gitarr.
Morgon eller nattmänniska:
Natt.
Vad är viktigast för dig:
 Mina nära och kära.
Är du kittlig:
 Jodu det är jag på mina ställen.
Snarkar du:
 Händer nog ibland.
Stjärntecken:
Jungfru.
Längtar du mest efter just nu:
Mina underbara vänner, kärlek och inreda min lägenhet.

2009-12-25 @ 13:06:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback