23.49 då blev det de ändå ...


Packar en flyttalåda nu innan jag lägger mig för några timmars sömn.
Sen är det tidig uppstigning imorgon för att ta och bära lite låder och fixa
lite saker till lägenheten.

Sen blir det väl iväg en runda på kvällen.
Blev inbjuden på fest tydligen ändå.
Känns väl okej, men ändå inte jättepepp på det.
Inte så roligt att man först inte var bjuden och sen bara du får komma...
Nja..
Men jag har i alla fall någoot att göra.
Fast klockan fem som är utsatt tid för festen,
jaa den tiden kommer inte jag komma.
Dyker väl upp senare tror jag.
Fint folk kommer ju sent ;)
Haha nej kanske inte men jaa.
Snyggast på festen det kommer jag att vara.
Det är något jag vet och har bestämt mig för.

Det är rätt inställning.

2009-12-30 @ 23:49:48 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback