otursdagen 2 december ...

 

                                                   Denna dagen har inte varit den bästa i mitt liv.

Började med att jag vaknade, kände smärta över allt först,
men inser snart att det "bara" är mensvärk.
Mm underbart, eller inte.
Stigar i alla fall upp,
kollar ut genom fönstret och ser att allt är helt täckt med frost.
Bestämmer mig för skidjackan och tajst under jeansen.
Det valet var ändå ganska bra av mig.

Får skrappa rutan (såklart) och kör sen iväg till tåget.
Hämnar bakom nån som körde sådär 40 km/h på en 100 väg(!?)
Och precis där jag inte kan köra om.
Härligt.

När jag väl kommer fram efter en omkörning vid första tillfället.
Är tåget försenat.
Hoppar på det.
Möter Sara-li för att fixa lite till personalfesten på lördag.
Klockan tio (!?) befann vi oss alltså på systemet.

Kommer till jobbet sen där ingenting riktigt ville gå som jag ville.
Sura j*kla tanter, trötthet och ont.
Bland  annat.

Jaa såhär har min dag i stort sett varit.
Om du nu kommit igenom denna text dvs ;)


 

2009-12-02 @ 23:20:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback