Oh happy day .



 
Idag (igår blev det visst) har jag haft en bra dag.
Riktigt lugnt på jobbet idag vilket är riktigt skönt.
Fast att alla är lite småsjuka på jobbet, där emd även jag.
Eller jag är minst sjuk av alla men kände mig lite hängig idag.
Bara inbillning jag är inte sjuk.

Åkte hem och tog en skön varm dusch.
Och sen fikade jag och mamma fruktfat och te som hon var så
snäll och fixade medans jag duschade.
Så vi åt det och lite mörk choklad och kollade på Criminal minds.
Och sen sa vi godnatt.

Och nu ligger jag har och myser lite och tänkte snart ta och släcka och sådär.
Men just nu är det lite msn konversationer och Percy Sledge på Spotifyet som gäller.
Imorgon är det långdag på jobbet,
då jag jobbar mellan 9.00 till 19.00

Men åter till msn nu och snart även
Love

2009-11-06 @ 00:20:50 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback