gårdagens .



Detta ilägget blir en liten beskrivning av min underbara dag igår.
Fast dock så började den inte så underbart.
Missade tåget och beslöt mig då för att köra till jobbet.

Första gången jag körde till Malmö,
och helt själv.
Men gick över förväntan och jag kom rätt i alla filer och sådär på första försöket.
Guldstjärna till mig där ja.

Blev några timmars jobb för att sen bege mig uppåt igen.
Hämtade upp Emelie i stan
och sen vidare till Carro och Osby.

Blev massa prat, skratt, tv och fika.
Riktigt mysigt.
Tyvärr dröjer det länge innan det blir av igen.
Vår fina vän åker till Sälen på lördagmorgon/fredagnatt.
Men i februari gör vi både backarna och hela Sälenområdet osäkert.
Då Ses vi igen.

Sammanfattning:
MYYYYSS

2009-11-25 @ 21:44:53 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback