jul jul


Nu är det exakt en månad kvar till Julafton.
Ligger och myser till lite julmusik.
Jul är verkligen något jag älskar.

Och imorgon blir det nog lite spanande efter julklappar efter jobbet.
Inte för jag ha så många att köpa till.
Men ändå,
bara för att göra det liksom.
Och vem vet kanske kommer det något julklappstips i bloggen snart.
Beror ju helt på hur utbudet ser ut och sådär.
Men något lite kan nog tipsas om.

Nu svävar jag iväg till drömlandet och myser lite.



2009-11-24 @ 00:42:44 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

Svar: Tack så mycket :)

Jag längtar också till julafton!

Hoppas du har en bra kväll.

2009-11-24 @ 20:45:24
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback