skrivit av mig lite nu i alla fall.



                                                       En förklaring på förra inlägget kanske !?

Mamma och jag blev ovänner (igen).
Riktigt jobbigt.
Kände då som så många andra gånger den senaste tiden.
Att bara få vara i nåns famn,
höra tröstande ord och bara få lite värme.

Allt känns så jobbigt.
Säkert mycket beroende på att livet börjar komma ikapp mig.
♦ Flytta hemifrån.
♦ Vad vill jag göra med mitt liv.(?)
- Plugga eller Jobba.
♦ Kärleken.
(jag vet att man inte ska tänka så mycket på det
men det gör jag utan att hjälpa det.)

Flytta hemifrån,
kommer säkert vara härligt.
Men att bo ensam.
Blir ju så men kommer inte att bli jätteskoj,
med tanke på hur mycket jag skrämmer upp mig själv.
Kommer tvinga nån vän att sova hos mig när det väl är dags.
Ingen flytt inplanerad än i alla fall.

Plugga vill jag ju egentligen göra.
Men till vad och vad krävs och när.

Kärleken får ingen mer kommentar än typ såhär.
Barar sårar och förstör.
(egentligen)

Nu sova nån timme tillsammans med Spotify
spelande Nordman.
lyssna på texterna om du inte gillar han speciellt mycket.
Prova i alla fall.




2009-11-26 @ 02:06:47 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback