slötråkigtristsegonsdag,


Dagen har varit riktigt lång.
Tråkigt när sånt händer.
Det enda positiva var min enormt underbara lön.
Så lite happy har jag i alla fall varit.

Nu sitter jag i sägen och viker ihop min rena tvätt.
Är verkligen en hel massa som ska vikas och sorteras in i garderober och låder.
Sitter och roar mig med Camilla på MSN och det är lite roligar.
Vi hade precis en disskution om Ben & jerry glassarna.
hahaha så underbara är vi.
High five !

Fick föresten en härlig överraskning när jag kom till jobbet och öppnade mitt skåp.
Fina Sara-Li hade köpt en present till mig.
Eller ja jag bad henne att köpa det till mig,
så en himla stor överraskning var det inte ändå.
Tack så mycket !
:)



2009-11-25 @ 21:58:04 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

vad fick du?

2009-11-25 @ 22:35:16
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, endast det finaste duger ju ;)

2009-11-25 @ 22:36:24
URL: http://camillacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback