09.10.17



Nästan precis kommit hem från en runda i stan.
Tyckte att idag  var en bra dag att fixa lite ärenden och sådär.
Tänkte egentligen inte shoppa något speciellt utan mest bara lämna tillbaka ett par byxor.

Men så blev det inte.
Byxorna som jag inte fick (!?) lämna tillbaka i Malmö i vecka gick hur bra som helst att lämna tillbaka.
De bara skrattade och tyckte att de varit löjliga i Malmö som inte lät mig lämna tillbaka dem där.
Plus att de bad mig om ursäkt säkert 17 gånger.
Och då fick jag ju ändå tillbaka 350 kr.
Så varför inte om jag nu hittar något tänkte jag.

Så det blev in på Esprit och hänga undan en tröja/klänning
(som de får in på onsdag)
Vidare in på JC där jag köpte ett riktigt snyggt halsband,
massa kedjor i svart och silver.
Och inne på MQ hittade jag en snygg längre tshirt med som är vit med silvriga platta nitar.
Och ett par helt vanliga hudfärgade strumpbyxor på Lindex, för det har man aldrig när man väl behöver det.
Inte jag i alla fall.
Gick även förbi kondiset och köpte med mig tre söta rosa grodbakelser till mig och mamma och pappa som precis slank ner.
Riktigt gott men sött som bara den.

Nu ska jag ta tag i och försöka fixs lite på mitt rum.
Det är ungefär det som jag har planerat under resten av denna lördagen.
Spännande det låter, eller hur!?
Får alltså spendera denna lördagen helt själv då verkligen alla andra har något planerat.
Lite synd är det faktiskt om mig!!

Hörs med all sannolikhet senare.

 

2009-10-17 @ 16:08:06 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback