detbllevingenrubrikpådettainlägget


Äntligen lite tid att bland annat blogga lite.
Var några dagar sen.
Men min vecka har varit helt sjuk.
Massa jobb och övertid, men det blir sköna pengar av det i alla fall.

Dagen började med att jag fick sova tills jag själv vaknade.
Vilket är mycket ovanligt i min familj.
Brukar försöka att äta frukost tillsammans på helgena.
Men nu var det bara mamma, pappa och jag hemma så kanske trevligt för dem att bara vara för sig själva.
Men jag klagar inte, fick sova ut några timmar.

gårdagen.
Kvällen igår var allt annat vad jag hade planerat.
Hade egentligen bara tänkt att jag skulle duscha och sen direkt i sängen.
Men hade ingen nyckel med mig så när jag kom in till stan vi kvart över nio fick jag gå till
Harrys där mamma och pappa var med Annelie och Micke och skulle äta.
Blev övertalad att stanna kvar där med dem och sen efter nån timme där åkte vi till Qbar mest för att de skulle kolla vad det var för ställe och sådär.
Åkte hem till dem träffade Frida och Nils som hade varit och partat lite och kom hem en runda hos dem.
De andra drack kaffe och jag somande i soffan där.
Toppenkväll ändå.


2009-10-31 @ 14:57:06 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback