på myshumör



Sitter just nu nere på systerns rum med mamma och systern.
De spelar något spel på facebook och verkar tycka det är väldigt spännande.

Mina planer för kvällen är en först och främst en liten snabb dusch och sen myskläder på.
Där efter lite te eller macchiatio och fika.
Inte riktigt bestämt mig för vad det blir att dricka än, så det blir spännande.

Det blir i alla fall House på tv till fikan och efter duschen.
Det gillas extra mycket.

Blir även ett nytt försök att piggna och friskna till lite till med hjälp av VITAMIN DEFENCE fläder och citron.
Mycket god är den så jag hoppas även att den hjälper mig att bli av med denna envisa förkylning så jag kanske kan hitta på något kul till helgen och träffa lite folk.
(även om det är några dagar kvar började nedräkningnen igår!)
Har även två andra "förslag/tips" på hur man kan bli av med förkylning, fast lite svårt att göra dessa själv :(
Illa, mycket illa.
(ni som fattar, är det bra. Ni andra, strunt samma)

Nej nu dansar jag in i duschen till lite Bob Marley spelandes från älskade SPOTIFY.

Later ♥





2009-10-13 @ 20:38:57 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback