jobbiga tankar .



Ska egentligen sova nu, bör egentligen sova nu.
ÄR ju helt slut, men kan inte somna.
Har miljoner tankar och frågor i huvudet just nu.
Så fruktansvärt jobbigt och vet knappt ut eller in längra.
Tror nog att verkligheten börjar komma ikapp mig lite nu i allt höstemörker då man helst hade viljat ha någon att mysa med.
Visst jag trivs ändå ganska så bra som singel.
Men känner ändå att det nog inte riktigt är något för mig i längre perioder.
Illa att jag ska känna så nu.
Nu när det verkligen inte alls finns någon som känns särskilt intressant.


Det jobbigaste är nog ändå alla lyckliga människor runt omkring en.
Misstolka absolut inte detta, tack.
Jag är förstår superglad för alla som har det bra, mysigt och massa kärlek.
Det är väl bara den underbra avundsjukan som kommer fram då och då.

Ni som känner mig väl vet att jag inte direkt är den som kan strula runt med massa killar och bara hålla på.
Behöver nog mest bara någon som visar att jag är värd kärlek och lycka.
Ett förhållande med andra ord.


Nu blev det ett sånt inlägg som jag inte skulle skriva egentligen,
men ändå gjorde.
Men misstolka inte detta och tror att jag ska ut på värsta jakten efter någon nu.
Nej ska bara försöka vara som vanligt och bara kopla bort alla tankar,
även om det är svårt.
Förhoppningsvis finns det väl någon kvar där ute till mig när alla andra har fått dem de vill ha.
Dåligt att resonera så, men orkar inte tänka positivt nu när det inte känns särskilt positivt
Finns både bra och dåliga dagar i livet och det måste accepteras , så hårt är det.
!!!!




2009-10-10 @ 00:55:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback