kort sammanfattningg av helgen .



Lördagen  tillbringades först i simhallen i några timmar innan det bar av till Sösdala och Emelie. Fest för Stefan  stod då på schemat där. 
Det var kanske inte riktigt den roligaste festen jag varit på, men den funkade.
Slutade med att Hundtricket startades och jag och Emelie blev supernöjda :)
Blev även ett par samtal med J-O för att hålla honom sällskap och sådär.

Vaknade imorse av att jag hör Emelie skrika i rummet brevid.
Var en jäkla kille till as som spydde rakt över mina och Henkes kläder och grejer.
Inte okej alls, sa inte ens förlåt utan bara stack.
Kul att kasta min plånbok och sminkväska bla.
Efter att kläderna blivit inlaggda i tvättmaskinen, blev det sömn i någon timme till, skönt!

Det var även dags för mig, mamma och Emelie att åka  iväg och dansa.
Våran första danskurs av fem,skojigt.
Efter detta bar det av till Osby för att träffa J-O som är hemma från lumpen några dagar.
Belv ett besök hos David där vi kollade på lite film och sådär,
sen hem till honom igen där det blev prat och lite tv.
En trevlig kväll får jag säga.



 

 

2009-10-05 @ 00:25:58 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback