mysig söndagsmorgon



Dagen började för ett par timmar sen.
Lite segt att stiga upp somnade ju trotts allt ganska sent
på grund av lite smsande.

Men när jag väl var uppe och mamma och jag kommit ut var det skönt.
Blev en promenad på ungefär en timme, mycket skönt som sagt var.

Nu ligger jag i sängen efter en god söndagsfrukost och myser.
Är så skönt när man kan göra det,
händer tyvärr väldigt sällan så man får passa på när tillfällena finns.

Får väl snart ta och ringa Emelie och kolla vad hon gör, hur hon mår och ifall vi ses en stund i eftermiddag.
Är ju trots allt danskurs även denna söndag, fast jag hellre vill åka till Tyringe och kolla på innebandy.
Saknar den sporten som bara den!

Hörs senare.♥

2009-10-18 @ 10:52:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback