ansiktsmask, bad och en härlig hårinpackning .

Sitter på tåget påväg hem från jobbet.
Ska bli så fruktansvärt skönt att få komma hem och bara vara.
Tänkte att jag skulle försöka lyxa till det lite men ett bad samtidigt köra på en ansiktsmask och en härlig hårinpackning.
Det kan behövas efter en heldag på jobbet.
Och så ska jag väl försöka sno ihop något att äta också,
eller i alla fall något jag kan ha med mig till jobbet imorgon.
SISTA DAGEN DENNA VECKAN!!

Ja jag har längtat efter helg sen i måndags ungefär.
Är så "jobbtrött" just nu så det finns inte.
Eller ja kanske inte just under tiden jag jobbar men innan i alla fall.
Men man har lite olika perioder ibland det är bara att gilla läget,
för när man är igång är det ju skoj.

Nej nu ska jag återgå till att ta det lite lugnt på tåget i tjugo minuter till sen så är det att njuta till tusen!!

PUSS,
2010-04-15 @ 19:53:08 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback