En perfekt morgon .

God morgon vänner.

Hoppas att allt är bra och att nattens sömn varit bra.
Själv är humöret på topp, solen skiner och jag öser Gyllene Tider medans jag gör mig klar för jobb.
Mitt uppvaknade var inte riktigt lika mysigt som man kan önska sig när man har lite lite längre sovmorgon än normalt.
Nej för det håller på med en massa skruvande och fixande i lägenhetshuset.
Är något med vattnet de fixar.
Men jag är på bra humör ändå, så underbart.

Idag är det onsdag och jag jobbar till sju ikväll.
Inte så lockande när vädret är underbart ute,
men pengar är ju alltid pengar.

Nu ska jag återgå till att dansa på mig kläder och fixa lite mackor till tåget.
För jag ska för en gång skull försöka käka lite frukost denna dagen till äran.
Bara två dagar kvar till helg, efter denna dagen då..

Nej ha det så underbart tills nästa gång.

PUSS,
2010-04-14 @ 08:31:58 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback