gårdagen .

Igårkväll hade jag en mycket bra dag.
Blev ett bio besök i Kristianstad.

Det började med att jag blev upphämtad av Frida, Jenny och My.
Fullt ös hela vägen till Kristianstad.
Biljettkrongel eftersom biljetterna tydligen inte alls var bokade.
Men tillslut fick vi i alla fall tag i några nya.
Blev ett besök på hemmakväll och sen tillbaka för att vänta på filmens start.

Vid klockan nio blev vi insläppta och filmen började.
Och inte vilken film som helst utan, Remember me.
Riktigt bra film måste jag säga.
Bra story och riktigt bra gjord.

Sen var det dags för ännu en galen färd med Jenny,
denna gången mot Hässleholm.
Frida och jag blev hoppade av först och skulle hämta bilen av hennes föräldrar som var hos några vänner.
Slutade med att vi blev kvar där ett tag.
Sen blev det dags för oss att åka mot Osby och hämta hennes bror.
Och sen hem i sängen runt två någon gång.

Mycket trevlig kväll detta,
TACK!
 
2010-04-10 @ 13:41:00 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback